Sunday 5 June 2011

hari pertama posting di blog..

owh no..this is my first time aku tulis post..klakar laa plak..tp xpe laa..sbb saban hari..aku asyik dok ngadap org lain punyer blog jew..aku x penah terfikir plak nk wat blog and post2 mcm nie..tp ntah kenape..arie nie aku nk post jgk laa..sbb nk bljr wat blog punyer pasal..haha..nk test market laa ktekan..bukannyer ape..aku tgk byk manfaatnyer kalo kita pndai buat blog nie..kita dpt share ilmu yg kita dpt ngn org lain and so on..so starting from today,,aku nk try laa jgk buat blog nie dgn lebih mendalam..arap2 ade perubahan terhadap ilmu mengenai blog yg aku telah pelajari..Amiinn...
ermm..kpd shbt2 yg sudi membaca blog aku nie..arap2 korg jgk membuka satu akaun blog yerk..cuba jew mcm aku nie yg x bpe nk pndai wat blog ag nie..biase lah..bdk baru nk bljr laa ktekan..tp yg dh ade blog,,arap2 kita ley jd shbt yg  dpt kongsikan segala ilmu yg bermanfaat bersama...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

  1. congarateeee...akhir nyer sahabat ak ni ada jugak blog..moga blog ni memberi maanfaat pd kita semua..:P

    ReplyDelete
  2. wah..gud job bro.. moga mnjadi penulis blog yg berguna utk sume...hehe.. keep it up..

    ReplyDelete