Monday 13 June 2011

Mengapa blog AKU ber TEMA kan beautiful....

erm...sorry laa kepada kawan2 yg baru melawat dekat blog aku nie.. mmg x cantik pon blog aku nie ag..proses belajar lagi ni..hehe..sebenarnye memang pening nak fikir buat tema ape kat blog ni..tp maklum laa..bdk mentah lagi dalam berblogging ni..tp apabila fikir punye fikir..aku letak je laa perkataan BEAUTIFUL..
antara sebab2 nyer ialah:
1)kerana beautiful ni membawa maksud yg indah iaitu CANTIK...kan3..sapa yg x suka benda2 cantik nie..
   hehehe...
2)kerana beautiful membawa mksd yg pelbagai..sama ada cantik dr segi rupa or peribadi seseorang..
   bergantung kepada kita yg menilainyer..
3)kerana aku nie lelaki..so suka laa melihat benda2 yg cantik..hehe..
4)kerana perkataan BEAUTIFUL itu dapat mengingatkan aku ttg diri aku sendiri yg serba kekurangan
   ini...almaklum lah..nobody is perfect,rigth!!haha..ckp org putih jap..


itu hanya pendapat aku(sy)...tp bagaimana pula dgn pendapat anda semua mengenai tema blog2 anda....
apakah sbb anda meletakkan nama tersebut didalam blog anda...
renung2 kan..dan fikir2 kan ye..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment